Författare Meddelande

<  Medlemmarnas beach buggy-projekt  ~  Ehrnholms beast! ;)

InläggPostat: tor 13 aug 2015, 09:05
AnvändarvisningsbildInlägg: 2987Ort: HelsingborgBlev medlem: sön 04 feb 2007, 22:39
Ehrnholm skrev:
......Har spruta,men blev burk eftersom jag inte listat ut hur man ställer baren på min kompressor :( men funkar med burk å! Blir jävligt slö i pekfingret bara :roll:

Kan du inte köpa en lös tryckregulator då? Enklaste sättet att lösa det problemet. Bifogar det obligatoriska förslaget p en Biltemaprodukt; :wink:
Men det finns ju såklart andra också.....
http://www.biltema.se/sv/Verktyg/Tryckluft/Tillbehor/Tryckregulator-med-manometer-2000022915/
Finns i olika versioner bla med filter.

Offline Profil
InläggPostat: tor 13 aug 2015, 22:10
AnvändarvisningsbildInlägg: 62Ort: SundsvallBlev medlem: mån 22 jun 2015, 00:42
kg-student skrev:
Ehrnholm skrev:
......Har spruta,men blev burk eftersom jag inte listat ut hur man ställer baren på min kompressor :( men funkar med burk å! Blir jävligt slö i pekfingret bara :roll:

Kan du inte köpa en lös tryckregulator då? Enklaste sättet att lösa det problemet. Bifogar det obligatoriska förslaget p en Biltemaprodukt; :wink:
Men det finns ju såklart andra också.....
http://www.biltema.se/sv/Verktyg/Tryckluft/Tillbehor/Tryckregulator-med-manometer-2000022915/
Finns i olika versioner bla med filter.

Sitter en sån där jäkel på, men har inte lyckats fått till det riktigt ;) får fråga nån bekant om hjälp kanske

Offline Profil
InläggPostat: tor 13 aug 2015, 22:22
AnvändarvisningsbildInlägg: 2987Ort: HelsingborgBlev medlem: sön 04 feb 2007, 22:39
Kan det vara så att den är sönder? Den jag föreslog kostar ca 100 kr. Hur billigt som helst..... :roll:

Offline Profil
InläggPostat: fre 14 aug 2015, 06:50
kg-student skrev:
Kan det vara så att den är sönder? Den jag föreslog kostar ca 100 kr. Hur billigt som helst..... :roll:

Den kan vara väldigt trasig ;) får undersöka lite!

Offline Profil
InläggPostat: fre 14 aug 2015, 08:08
AnvändarvisningsbildInlägg: 3748Ort: GöteborgBlev medlem: fre 23 nov 2012, 11:54
Om du skall sprutmåla så skall du ju ha en oljeavskiljare också, om du inte redan har en sådan, så finns det ju kombinerade oljeavskiljare och regulatorer, men då får du nog lägga på en hundring till.

InläggPostat: fre 14 aug 2015, 09:13
Björn J. skrev:
Om du skall sprutmåla så skall du ju ha en oljeavskiljare också, om du inte redan har en sådan, så finns det ju kombinerade oljeavskiljare och regulatorer, men då får du nog lägga på en hundring till.

Japp har hört de å, är väl lika bra att fixa så det inte blir nån fadäs

Offline Profil
InläggPostat: sön 16 aug 2015, 14:06
Inlägg: 1175Ort: GotlandBlev medlem: tor 14 mar 2013, 20:13
Min är också mattsvart, gillar det stuket men det är svårt att hålla det rent tycker jag. Däremot har nån tidigare ägare målat RUNT blinkers och andra saker så jag har röda fläckar överallt där tidigare färg lyser igenom, samma i sittbrunnen. Tanken är väl att ta tag i det där nån vinter men vet inte riktigt om jag ska hinna i år. Måste först lära mig spackla igen alla hål i glasfiben =)

Offline Profil

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter:

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme [ Sommartid ]
Sida 4 av 4
52 inlägg
Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst
Sök efter:
Ny tråd  Svara på tråd
Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori
Du kan inte svara på trådar i denna kategori