Konsp

Detta är avdelningen där du kan presentera dig. Lägg gärna upp bilder.

Moderatorer: Magoo, kg-student, Björn J., fgronlun

Konsp

Inläggav konsp » fre 21 okt 2016, 11:58

Tjena här kommer en kort presentation!

Oscar 34 år gammal boende i Norrköping från början från Söderköping där jag numer har garage som ja delar med farsan och mina två bröder: lillebror Philip som åker Ford F100 53'a med scratch-byggt chassie och minste bror John-john som åker toksänkt Bubbla 68'a.
Pappa har alltid hållt på med bilar, byggt rally-bilar åt gamla rävar från tidig ålder och jobbat med saab i många herrans år samt tävlat på proffs-nivå i miniracing offroad skala 1:8 under sent 80-tal.

Bor i lägenhet med sambo och 1-årig dotter, jobbar som Lagerchef i sport-varuhus.

Tidigare bilar är golf mk2 som ja skruvade med mer än jag körde känns det som, har en jetta 85:a som mest står numera, sänkt o stereo, fälgar osv. Åker till vardags Golf mk4 Variant V5

Förutom bilar så är det stora intresset Bmx, har cyklat sen högstadiet i ramper o runt ute på stan osv, blir inte lika mycket numer när kroppen är lite stelare så har gått över till en del mountainbike så man iallafall kommer ut o rullar.
Har även i alla år byggt plastbyggsatser där det numer uteslutande blir gassers och gamla dragrace-bilar i skala 1:25, även lego-byggsatser modell större pillas det med en del på nätterna.
Samlar på vinylskivor med inriktning på punk/hardcore och spelar själv i bandet Din Skevf
Även väckt liv i intresset för bilbanor nu på sistonde och bygger vidare på min samling med banor och bilar ifrån Tyco, fick min första bana i 2-årspresent så det har blivit mycket körande genom åren :)

Ha de gött så ses vi!
och missa inte min projekt-tråd som rullas ut löpande!
Bild
Användarvisningsbild
konsp

Återgå till Presentation