God Jul

Här kan du skriva om vad du vill som inte har med beach buggys att göra.

Moderators: Magoo, kg-student, Björn J., fgronlun

Post Reply
kg-student

God Jul

Post by kg-student » Sun 23 Dec 2018, 12:47

God Jul önskas alla och envar. Hoppas på ett givande 2019 med mycket körglädje för er som har en att köra med och roliga verkstadstimmar för oss andra.
Om resultatet skall bli bra måste du lyssna på andra, och sedan göra som DU vill.
Buggypriset BugRun 2015 och People's choice West Coast Bug Meet 2015
Hemsida: http://dta019.wix.com/beach-buggy-teardrop
Nytt projekt i verkstaden.

G Man

Re: God Jul

Post by G Man » Mon 24 Dec 2018, 09:23

GoD JUL Alla...har varit svårt och lägga in text ett tag hela tiden fått att det är för lite tecken?.. Har även fått ett nytt fordon till fordons parken :D
Attachments
min traktor liten fil.jpg

kg-student

Post by kg-student » Mon 24 Dec 2018, 10:51

Det fenomenet har nog drabbat oss alla. Har att göra med uppdateringar etc. Eftersom Magoo inte är lika aktiv just nu upptäcker han inte problemen lika snabbt. (Som vi alla vet har blivit pappa igen och håller på att renovera hus, så han har fullt upp. Buggy kommer just nu på 5e plats :| )
Med tanke på att det är "lågsäsong" för forumet reagerar vi indra inte heller på att ingen skriver.
Uppstår problem kan ni skicka meddelande som beskriver problemet till kg-student@beachbuggy.se så vidarbefordrar jag det jag inte kan lösa.
Om resultatet skall bli bra måste du lyssna på andra, och sedan göra som DU vill.

G Man

Post by G Man » Tue 25 Dec 2018, 09:14

Snyggt1 Mistänkte det bara va en fis i cyberrymden.. Jag har oxå blitt farsa igen...2018-12-17. överaska frugan mig...Trodde hon bara fått Ölmage ... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :wink: :wink: :wink:

Björn J.

Post by Björn J. » Tue 25 Dec 2018, 13:36

God fortsättning!
Jag kollar en del grejer här, ser nu ut att fungera.
Städade litet i ett skitet hörne, intet mer.
I veckan som gick var det en massa datakod i fältet ovanför detta fält där man skriver, men såg att Magoo varit aktiv, så jag misstänker att han åtgärdat detta då problemet är som bortblåst nu.
Har sett på andra forum där jag hjälper till litet att det är en och annan nätrobot som är i farten, det erbjuds falaska betyg, pass och körkort till låga priser, men så var det inte denna gången hos oss.
Om grejerna inte funkar, kroma dem!!
VW Buggy 1600 -68.

kg-student

Post by kg-student » Thu 27 Dec 2018, 21:10

G Man wrote:Snyggt1 Mistänkte det bara va en fis i cyberrymden.. Jag har oxå blitt farsa igen...2018-12-17. överaska frugan mig...Trodde hon bara fått Ölmage ... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :wink: :wink: :wink:
GRATTIS! :D
Då blir det sömnlösa nätter ett tag framöver. Vargställningen har du väl redan vant dig vid (sitta utanför hålet och yla).
Tänk om man kunde bli av med ölmagen så enkelt....... :shock:

Post Reply