Köpes o Säljes

Om du har några tips eller idéer till hur beachbuggy.se kan bli en ännu bättre samlingsplats för beach buggy-fantaster så är du välkommen att posta dem här.

Moderators:Magoo, kg-student, Björn J., fgronlun

Post Reply
Magoo
Moderator
Re: Köpes o Säljes

Post by Magoo » Wed 25 Mar 2009, 22:38

Jag håller med dig, men har inte den makten.
Image
http://www.garaget.org/magoo
1 buggy är en för lite ;) (har 3 st i garaget...varav 2 besiktigade)
Får man in mer än 2 fingrar mellan hjul och skärm är bilen för hög.

Smajly

Post by Smajly » Wed 25 Mar 2009, 23:01

Tycker det är bra att man kan skriva saker som frågor till säljaren i annonsen..
Mycket av frågorna gynnar många intressanter.. så slipper även säljare få samma fråga i PM om o om igen..
Därimot kanske man inte ska diskutera priser i annonserna om säljare nu inte vill det men då är det upp till säljaren att uppge detta i sin annons hur han vill bli kontaktad ang. priser med mera..

Jag tycker vi ska ha det som det är nu.. Helt perfekt..

Dock kan vi rensa upp en del inlägg där det blandannat snackas en massa som inte rör annonsen särskilt mycket..
Buggyn såld - Kör nu VW Golf Mk1 Cab -89 + mina andra bilar

Daniel
Administratör

Post by Daniel » Thu 26 Mar 2009, 22:00

Jag tycker att det ska vara upp till säljaren att bestämma om man ska kunna ställa frågor i säljinläggen eller ej. Jag har ordnat det så att den som postar inlägg i köp och sälj-kategorin själv har möjlighet att låsa sina egna inlägg.

Är alla nöjda med den lösningen?

Magoo
Moderator

Post by Magoo » Thu 26 Mar 2009, 22:28

suveränt Daniel :)
Image
http://www.garaget.org/magoo
1 buggy är en för lite ;) (har 3 st i garaget...varav 2 besiktigade)
Får man in mer än 2 fingrar mellan hjul och skärm är bilen för hög.

westan

Post by westan » Wed 13 Oct 2021, 15:12

westan

Post by westan » Wed 03 Nov 2021, 16:39

инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинйоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоtuchkasинфоинфо

Post Reply