Författare Meddelande

<  Om beachbuggy.se  ~  Stöd beachbuggy.se – donera 83 kronor

InläggPostat: tor 22 jan 2009, 08:49
Inlägg: 38Ort: Markim, VallentunaBlev medlem: ons 21 jan 2009, 14:16
Daniel skrev:
...Därför ber jag alla medlemmar om att vara med och stödja beachbuggy.se genom att gå in och sponsra en månad. På så sätt kostar det endast 83 kronor per person och vi kan tillsammans få sidan att fungera mycket bättre. ...

Sådärja! Nu har jag dragit ett litet strå till stacken. Använd min slant till valfri månad - köp lite elektroner för växeln 8)

http://garaget.nyamacken.se
Offline Profil
InläggPostat: fre 23 jan 2009, 12:46
AnvändarvisningsbildInlägg: 2998Ort: HelsingborgBlev medlem: sön 04 feb 2007, 22:39
Vill bara påpeka att Loopia ibland har problem med servern. Det har växt ifrån rocken. Vi har dem och vår datakille säger oftast när vi har problem med hemsidan och mailen att det är Loopia som har problem.
Jag sätter i alla fall in pengar och sponsrar där det saknas. Hoppas det funkar bra.

Offline Profil
InläggPostat: fre 23 jan 2009, 17:19
AnvändarvisningsbildInlägg: 3526Ort: LandskronaBlev medlem: ons 11 okt 2006, 14:01
kg-student skrev:
Vill bara påpeka att Loopia ibland har problem med servern. Det har växt ifrån rocken. Vi har dem och vår datakille säger oftast när vi har problem med hemsidan och mailen att det är Loopia som har problem.
Jag sätter i alla fall in pengar och sponsrar där det saknas. Hoppas det funkar bra.

Ja men som du märkt är det inte ofta sidan "klöddar" mera sen bytet så det har funkat smärtfritt ganska länge nu.
Jag meddelar Daniel ang. era insättningar..

InläggPostat: sön 25 jan 2009, 10:58
AnvändarvisningsbildInlägg: 2998Ort: HelsingborgBlev medlem: sön 04 feb 2007, 22:39
Jag har inte märkt att det kluddar mer än att jag skyller på egen lina. Ville bara informera. Upptäckte efteråt att det faktiskt var en gammal tråd. Blev lite tveksam om det blev något byte. Det har funkat bra för forumet, men sponsrar gärna oavsett. Hjälp till mig och hjälp till andra är värt den lilla pengen. Kanske lägga en hänvisning någon annan stans också. Jag såg den inte förrän nu och har varit medlem i ? 2 år? (ganska passiv i början genom att insupa och lära och studera. Inte någon datafreak och därför första forumet för mig). Det lustiga och egenligen orättvisa var att jag lärde känna er innan ni lärde känna mig..... :wink: Nu när jag märkt hur vänligt inställda och hjälpsamma alla är vill jag också bidra.

Offline Profil
InläggPostat: sön 25 jan 2009, 11:09
AnvändarvisningsbildInlägg: 3526Ort: LandskronaBlev medlem: ons 11 okt 2006, 14:01
kg-student skrev:
Jag har inte märkt att det kluddar mer än att jag skyller på egen lina. Ville bara informera. Upptäckte efteråt att det faktiskt var en gammal tråd. Blev lite tveksam om det blev något byte. Det har funkat bra för forumet, men sponsrar gärna oavsett. Hjälp till mig och hjälp till andra är värt den lilla pengen. Kanske lägga en hänvisning någon annan stans också. Jag såg den inte förrän nu och har varit medlem i ? 2 år? (ganska passiv i början genom att insupa och lära och studera. Inte någon datafreak och därför första forumet för mig). Det lustiga och egenligen orättvisa var att jag lärde känna er innan ni lärde känna mig..... :wink: Nu när jag märkt hur vänligt inställda och hjälpsamma alla är vill jag också bidra.

Jo byte blev det och till det bättre. Mycket bättre.. förr klödda det rätt så mycket.
Vi kan bara tacka för dom fina orden om vänlighet.. Vi försöker göra så gott vi kan. Är medlem och aktiv på 10 tal forum och har märkt att det förekommer mycket negativ inställning mot nya medlemmar som ställer "enkla" frågor, här försöker vi istället hjälpa till med det vi kan.. kan inte den ena så kan den andra. Skulle vi göra som på många andra forum skulle medlemsantalet inte ökat i den takt som det gjort och vi är glada för medlemmar som du själv med positiv och hjälpsam inställning och gärna vill dela med sig av sina kunskaper.

InläggPostat: sön 25 jan 2009, 17:12
ModeratorInlägg: 8268Ort: Skepparslöv (Kristianstad)Blev medlem: tis 18 jul 2006, 18:04
Smajly skrev:
Jo byte blev det och till det bättre. Mycket bättre.. förr klödda det rätt så mycket.
Vi kan bara tacka för dom fina orden om vänlighet.. Vi försöker göra så gott vi kan. Är medlem och aktiv på 10 tal forum och har märkt att det förekommer mycket negativ inställning mot nya medlemmar som ställer "enkla" frågor, här försöker vi istället hjälpa till med det vi kan.. kan inte den ena så kan den andra. Skulle vi göra som på många andra forum skulle medlemsantalet inte ökat i den takt som det gjort och vi är glada för medlemmar som du själv med positiv och hjälpsam inställning och gärna vill dela med sig av sina kunskaper.

WORD! :D :D :D

Får man in mer än 2 fingrar mellan hjul och skärm är bilen för hög.
Offline Profil
InläggPostat: tor 05 feb 2009, 19:53
AnvändarvisningsbildInlägg: 76Ort: LuleåBlev medlem: lör 18 okt 2008, 11:33
Toppen forum som förtjänar lite likvida medel... betalat idag till er/oss vi?

Offline Profil
InläggPostat: tis 24 mar 2009, 15:05
AnvändarvisningsbildInlägg: 139Ort: MalmöBlev medlem: mån 21 apr 2008, 23:43
...Så har precis betalat för två månader till oss/vi :D

Offline Profil
InläggPostat: fre 27 mar 2009, 08:06
Bra idé med användarsponsring. Snart kan vi väl köpa Google? :wink:
Har ni funderat på att sälja reklam på sidan? Buggyrelaterad reklam! Typ Dalhems, CSP, Up North mm.
Faktiskt till glädje för oss också så länge det inte tar för mycket plats.

Offline Profil
InläggPostat: fre 27 mar 2009, 09:02
ModeratorInlägg: 8268Ort: Skepparslöv (Kristianstad)Blev medlem: tis 18 jul 2006, 18:04
Det är Daniel som äger siten, sådant får ni ta med honom :)

Får man in mer än 2 fingrar mellan hjul och skärm är bilen för hög.
Offline Profil
InläggPostat: fre 27 mar 2009, 14:47
AnvändarvisningsbildAdministratörInlägg: 473Ort: MalmöBlev medlem: tis 06 jun 2006, 19:32
Jag håller med TTG.

Forumet kostar totalt 1095 per år. Jag tror inte att det ska vara några problem att få in den summan via oss medlemmar. Vi kan ju eventuellt starta en förening för att kunna söka bidrag till träffar och andra arrangemang. Men om det inte är någon som har tid och lust till att ta tag i det, så tycker jag att vi fortsätter som vi gör nu.

En annan sak är att om vi säljer reklam, så blir det ju en eventuell förtjänst. För min del passar det ganska bra att driva sidan som ett hobbyprojekt utan fokus på intjäning och vinst.

Offline Profil WWW
InläggPostat: fre 27 mar 2009, 15:16
AnvändarvisningsbildAdministratörInlägg: 473Ort: MalmöBlev medlem: tis 06 jun 2006, 19:32
TTG skrev:
Daniel:
Hur ligger vi ekonomiskt nu? Har du stålar inne? Du ska INTE behöva ligga ute med pengar

Jag betalar ett år i stöten. Nästa betalning är i juni.

Jag vet inte exakt hur mycket det ligger på kontot nu, men jag tror att det är cirka 300 kronor. Jag skriver ett inlägg när vi börjar närma oss juni.

Offline Profil WWW
InläggPostat: sön 29 mar 2009, 07:45
Låter som ni tänkt igenom detta redan. Kan Daniel se vilka/hur många medlemmar som är aktiva (verkligen använder forumet, typ gör inlägg)? Vi som gör det kan ju fördela kostnaden på årsbasis (medlemsavgift kan vara ett alternativ). Första året gratis därefter kostar det en årsavgift. Första året för att prova/lära känna. Jag donerar gärna utan reklam och sponsorer. Tänkte mest på "sponsrade länkar". Kan ju innebära rabatt på deras sortiment el dyl. Skit samma, det är bra som det är!!!!! Hör av dig i tid ang pengar. Den som inte tycker det är värt det behöver inte delta heller. :twisted:
Vi som är aktiva bör väl kunna driva forumet på 100:-/person/år. Allt utöver det är bonus och till för utveckling.

Offline Profil
InläggPostat: sön 29 mar 2009, 21:07
Nja någonb årsavgift lär det inte bli på forumet för att vara med här..
Vi är just nu en hel del aktiva här.. Dom som vill lägger ett bidrag helt frivilligt.. och skulle inga andra göra det så är vi ett antal medlemmar som mer än gärna bidrar till det som behövs.

InläggPostat: tor 30 apr 2009, 00:24
AnvändarvisningsbildInlägg: 1243Ort: NorrköpingBlev medlem: tor 26 apr 2007, 20:56
Daniel skrev:
Därför ber jag alla medlemmar om att vara med och stödja beachbuggy.se genom att gå in och sponsra en månad. På så sätt kostar det endast 83 kronor per person och vi kan tillsammans få sidan att fungera mycket bättre. (Givetvis kan man stödja sidan med mer än en månad om man vill det :D .)

Du stödjer beachbuggy.se genom att sätta in på nedanstående konto:

Bank: Handelsbanken
Clearingnummer: 6723
Kontonummer: 799 642 932

Skriv ditt namn och vilken månad du donerar i den här tråden och när du sätter in pengar.

Tänkte slänga in en hundring...är kontonumret samma fortfarande ?

Offline Profil

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter:

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme [ Sommartid ]
Sida 2 av 3
39 inlägg
Gå till sida Föregående  1, 2, 3  Nästa
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst
Sök efter:
Ny tråd  Svara på tråd
Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori
Du kan inte svara på trådar i denna kategori