Författare Meddelande

<  Om beachbuggy.se  ~  Facebook

InläggPostat: lör 31 mar 2012, 22:08
AnvändarvisningsbildInlägg: 200Ort: Ekerö, StockholmBlev medlem: mån 05 sep 2011, 20:01
Satt o klurade på om det kanske skulle skapas en facebook-grupp under beachbuggy.se

Dels tror jag att fler skulle hitta in till vårt lilla forum, samt bb.se skulle på smidigt sätt kunna
slänga ut t.ex. En inbjudan till ngn träff osv.

Vad tror ni?

InläggPostat: sön 01 apr 2012, 09:04
AnvändarvisningsbildInlägg: 331Ort: SträngnäsBlev medlem: fre 04 jun 2010, 10:24
Vet av erfarenhet att en facebookgrupp är bästa sättet att ta död på ett forum, har varit med om det. Jag är admin på ett annat forum på nätet, ca 400 medlemmar, och sen kom någon på den geniala ideen att starta en öppen facebookgrupp. Forumet har i princip dött efter detta, blir i.o.f.s. lungt för en admin, men sååå tråkigt. Forum är så mycket bättre att samla erfarenheter på, fungerande sökfunktion m.m, det har inte facebook.
Så jag är ingen förespråkare av facebookgrupper. Facebook kan vara bra att ha när man vill hålla kontakt med vänner.

MIN PROJEKTTRÅD
Offline Profil
InläggPostat: sön 01 apr 2012, 09:23
AnvändarvisningsbildInlägg: 200Ort: Ekerö, StockholmBlev medlem: mån 05 sep 2011, 20:01
Ah... Då suddar vi det förslaget... Vill ju inte ta död på
forumet heller...

InläggPostat: sön 01 apr 2012, 19:25
ModeratorInlägg: 8268Ort: Skepparslöv (Kristianstad)Blev medlem: tis 18 jul 2006, 18:04
finns en grupp... ;)
men den är typ LIVLÖS

Får man in mer än 2 fingrar mellan hjul och skärm är bilen för hög.
Offline Profil
InläggPostat: mån 02 apr 2012, 07:21
AnvändarvisningsbildInlägg: 331Ort: SträngnäsBlev medlem: fre 04 jun 2010, 10:24
:mrgreen:

MIN PROJEKTTRÅD
Offline Profil
InläggPostat: tor 05 apr 2012, 18:44
Det är väl kul att ha likasinnade som vänner på FB vill man nå någon snabbt så fungerar ju meddelande väldigt bra på forum kan det ibland ta flera dagar innan man får svar..

Så varför inte lägga upp sin egen FB adress så får var och en bestämma om de vill va med eller inte..

-micke-
ny medlem
blev
buggyägare2012
men
mycket vw's sen tidigare..

Senast redigerad av beetle66 lör 14 apr 2012, 07:21, redigerad totalt 1 gång.

Offline Profil
InläggPostat: fre 06 apr 2012, 08:12
AnvändarvisningsbildInlägg: 2998Ort: HelsingborgBlev medlem: sön 04 feb 2007, 22:39
Jag föreslår att ni fyller på och lägger in det i Brakedown-listan. Då finns kontaktuppgifterna samlade i en tråd.
http://www.beachbuggy.se/forum/viewtopic.php?f=9&t=2018&start=0

Föreslår dessutom för admin att lyfta upp Brakedown till början och låsa den där. Jag hade svårt att hitta då jag inte visste vad den hette. Absolut en bra grej att ta med sig i sista sekund innan man kör...

Offline Profil

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter:

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme [ Sommartid ]
Sida 1 av 1
7 inlägg
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst
Sök efter:
Ny tråd  Svara på tråd
Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori
Du kan inte svara på trådar i denna kategori
Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori