Kapell från biltema

Här skriver du om allt som har med beach buggys att göra, men som inte passar in i någon annan kategori.

Moderators: Magoo, kg-student, Björn J., fgronlun

Magoo
Moderator

Re: Kapell från biltema

Post by Magoo » Fri 16 Oct 2015, 06:13

fiber....mums... vår kommer nog under nästa år...
Image
http://www.garaget.org/magoo
1 buggy är en för lite ;) (har 3 st i garaget...varav 2 besiktigade)
Får man in mer än 2 fingrar mellan hjul och skärm är bilen för hög.

Tintinikongo

Post by Tintinikongo » Sun 18 Oct 2015, 18:13

Magoo wrote:nu är jag riktigt OT, men vår Assar har lämnat oss. Började med en knöl på svansen som opererades bort. Tyvärr blev tydligen cirkulationen dålig i svansen och den har förmodligen börjat dö varvid katten själv försöker (överlevnadsinstikt?) gnaga av den döda vävnaden. Tyvärr visade det sig vara ända in till höftbenet så en operation/amputation var inte garanterad att lösa problemet varvid vi fick ta bort honom... oddsen var inte på hans sida.
Denna katt var med oss i 9 år och helt klart en familjemedlem. Han hade en mycket stark personlighet och alla som träffat honom gillade honom.... tillochmed katthatare fattade tycke för Assar.
Han vilar i trädgården under det ställe han oftast låg och slappade på.

Jag saknar redan hans galande efter mat (24h/dygn) och hans härliga klumpighet. Han var med överallt och oftast ivägen när man skulle göra nåt. Han flyttade sig inte för något så man fick ofta flytta på honom när man t.ex klippte gräset då han tyckte han hittat en bra plats att ligga på rygg med tassarna i vädret och sova...mitt på gräsmattan.
:( Beklagar sorgen. Jag älskar vår katt. Så otroligt social och kelig. Måste kännas tungt att förlora en vän.

Magoo
Moderator

Post by Magoo » Mon 19 Oct 2015, 07:35

åter till topic, löste det sig med kapell?
Image
http://www.garaget.org/magoo
1 buggy är en för lite ;) (har 3 st i garaget...varav 2 besiktigade)
Får man in mer än 2 fingrar mellan hjul och skärm är bilen för hög.

tribaliztic

Post by tribaliztic » Mon 19 Oct 2015, 17:45

Nja, det blir nog så att frugan får motionera symaskinen lite om det glappar för mycket =) Ett veck mitt på sidan så att säga.
/Fredrik
1500 -69:a
Fler buggysar på Gotland?

Post Reply