Författare Meddelande

<  Om beachbuggy.se  ~  Smajly är inte längre moderator

InläggPostat: fre 12 jun 2009, 19:18
AnvändarvisningsbildAdministratörInlägg: 473Ort: MalmöBlev medlem: tis 06 jun 2006, 19:32
Smajly är inte längre moderator på beachbuggy.se. Smajly har gjort ett fantastiskt bra jobb sedan han tillträdde som moderator i december 2006 och det ska han ha all tack för.

Offline Profil WWW
InläggPostat: fre 12 jun 2009, 19:45
AnvändarvisningsbildInlägg: 886Ort: munsala, finlandBlev medlem: fre 04 jul 2008, 19:44
hoppas smajly fortfarande e kvar på forumet?

InläggPostat: fre 12 jun 2009, 20:12
AnvändarvisningsbildInlägg: 3526Ort: LandskronaBlev medlem: ons 11 okt 2006, 14:01
Det har just nu helt överraskande kommit till min vetskap att 3 medlemmar (förutom Tomas) känner sig felaktigt behandlade av mig i egenskap av fd moderator.
Jag hade varit tacksam om dessa 3 ville PM'a mig så jag kan förklara att det inte har varit min mening och ber om ursäkt.

Jag kommer fortfarande att finnas kvar som mycket aktiv på forumet.

InläggPostat: fre 12 jun 2009, 21:53
Inlägg: 194Ort: Munkfors värmlandBlev medlem: fre 25 jan 2008, 10:44
Smajly skrev:
Det har just nu helt överraskande kommit till min vetskap att 3 medlemmar (förutom Tomas) känner sig felaktigt behandlade av mig i egenskap av fd moderator.
Jag hade varit tacksam om dessa 3 ville PM'a mig så jag kan förklara att det inte har varit min mening och ber om ursäkt.

Jag kommer fortfarande att finnas kvar som mycket aktiv på forumet.

Bara 4st av 526 det tycker jag är jävligt låg procent.

Jag tycker iallafall att du har gjort ett jävla bra jobb :D :D :D :D :D

Offline Profil
InläggPostat: fre 12 jun 2009, 22:09
AnvändarvisningsbildInlägg: 155Ort: VästeråsBlev medlem: lör 27 sep 2008, 16:11
nu när man vet vad det handlar om så tycker jag Smajly har gjort sitt jobb som moderator bra ! synd att det blev såhär ... :(

InläggPostat: fre 12 jun 2009, 23:23
AnvändarvisningsbildInlägg: 3526Ort: LandskronaBlev medlem: ons 11 okt 2006, 14:01
Kan någon ta bort texten Moderator som finns under min visningsbild så att det inte missuppfattas.
Jag kan nämligen inte ta bort den själv.

InläggPostat: fre 12 jun 2009, 23:48
AnvändarvisningsbildInlägg: 1706Ort: Vasa/FinlandBlev medlem: tor 05 okt 2006, 14:50
håller med till 100%

Att en stackare känner sig missnöjd så skall inte hela forumet drabbas. F****N (med många A) va ja kan bli sur på sånthär att tackvare en stackare känner sig fel behandlat så skall vi resten missa en bra moderator.

Ifall man inte passar in måste man försöka göra det nån annannstans precis som i normala livet. Va började detta hela om en diskussion om sönderskruvat tryckmätar gänga...

Jag har blivit servad till 100% av smajly med bilder å korrigering med texter etc. Att mista en sånhär bra moderator gör mig suur, när man ser vadsom va orsaken.

Finns 1 person som ja till 100% skyller detta på å de e inte du smajly!

en sug motor suger
Offline Profil
InläggPostat: lör 13 jun 2009, 07:45
ModeratorInlägg: 8270Ort: Skepparslöv (Kristianstad)Blev medlem: tis 18 jul 2006, 18:04
Alla känner inte till alla delar, jag vet en del, men inte 100%.
Ja, Smajly har gjort ett bra jobb som moderator.
Det är mer än en person, dock är det en som hörts.
Jag tänker inte hänga ut någon på något vis, utan vill istället tacka Smajly för all hjälp. Jag hoppas att gruff och groll kommer försvinna.
Om inte annat så får vi göra upp med buggysarna på en slingrig skogsväg en varm sommardag :)

Får man in mer än 2 fingrar mellan hjul och skärm är bilen för hög.
Offline Profil
InläggPostat: lör 13 jun 2009, 08:01
AnvändarvisningsbildInlägg: 3002Ort: HelsingborgBlev medlem: sön 04 feb 2007, 22:39
Magoo skrev:
Om inte annat så får vi göra upp med buggysarna på en slingrig skogsväg en varm sommardag
Chickenrace??? :lol:
Jag tycker det är tråkigt att vi förlorat 2 personligheter som på sitt sätt tillfört forumet enormt mycket. Andra åsikter har inte jag trots att jag hamnat mitt i smeten med ett inlägg som påverkats. Att spekulera skapar bara felaktigheter så om vi kan tycker jag att vi lägger ner det och låter berörda lösa det själv. Jag har inte påverkat situationen och har inte heller kännedom om anledningen, men jag vet att jag håller mig utanför så att de kan lösa det ostört.

Offline Profil
InläggPostat: lör 13 jun 2009, 08:26
ModeratorInlägg: 8270Ort: Skepparslöv (Kristianstad)Blev medlem: tis 18 jul 2006, 18:04
kg-student skrev:
Jag tycker det är tråkigt att vi förlorat 2 personligheter som på sitt sätt tillfört forumet enormt mycket.

Jag tror de kommer att hänga kvar.

kg-student skrev:
Att spekulera skapar bara felaktigheter så om vi kan tycker jag att vi lägger ner det och låter berörda lösa det själv.

Låter vettigt, låtom oss gå vidare, glömma vad som hänt och höja forumet istället.
kg-student skrev:
Jag har inte påverkat situationen och har inte heller kännedom om anledningen, men jag vet att jag håller mig utanför så att de kan lösa det ostört.

WORD!

Offline Profil
InläggPostat: lör 13 jun 2009, 12:27
AnvändarvisningsbildInlägg: 1706Ort: Vasa/FinlandBlev medlem: tor 05 okt 2006, 14:50
Ut med fakta när man engång börjat spekulera officiellt.

H. En som varit nöjd till 100% över de som smajly bidragit för detta forum.

en sug motor suger
Offline Profil
InläggPostat: lör 13 jun 2009, 13:34
först av allt så ställde jag mig neutral i denna fråga, jag har dock fått info från alla möjliga håll, bla via telefon med Daniel.
Jag har dessutom lovat att inte hänga ut de inblandade och kommer därför ej att kommentera detta.
Jag väljer dock att inte låsa tråden, utan ni som vill kan fortsätta skriva här. Jag kommer att läsa allt, men så länge det inte sker påhopp så kommer jag inte att röra det.
Min förhoppning är att vi alla kan dra ett streck över det som vuxna människor och gå vidare.

Offline Profil
InläggPostat: sön 14 jun 2009, 00:39
Som sagt: Mig är dte ingen här som förlorat, jag kommer fortfarande att finnas kvar som mycket aktiv på forumet.. lika mycket som tidigare.

För att Citera: "Bara 4st av 526 det tycker jag är jävligt låg procent."
Och eftersom det spekuleras så kan jag säga att min version är det ingen som frågat om eller hört.
Lite synd att det tydligen kommer fram information om mig som jag inte ens får ta del av, ännu mindre få säga min version av det hela. Fast å andra sidan spelar den ingen roll längre eftersom jag inte bryr mig om det hela mer och har igentligen inte gjort innan heller..
Ja jag skiter i vilket.. jag kommer stanna kvar och fortfarande vara aktiv, vill ni ha bort mig får ni slänga ut och banna mig.
Bryr mig inte ett skvatt om det hela längre.

Nu ska jag fortsätta läsa alla mina PM och glo runt i forumet och skriva till folk :)
Sitt nu inte här o dega.. Det finns annat att göra i forumet.

ps:
Kan Magoo eller Daniel ta bort texten/titeln Moderator som finns under min visningsbild så att det inte missuppfattas.
Jag kan nämligen inte ta bort den själv.

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter:

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme [ Sommartid ]
Sida 1 av 1
13 inlägg
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst
Sök efter:
Ny tråd  Svara på tråd
Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori
Du kan inte svara på trådar i denna kategori
Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori
Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori